شرایط و قوانین استفاده از خدمات کارشناس کار:

۱- برگه کارشناسی خودرو بدون امضای کارشناس و سفارش گیرنده فاقد اعتبار می باشد.

۲- برگه صادر شده، تنها جهت اطلاع سفارش دهنده از وضعیت سلامت فنی و بدنه خودرو (بنابر نوع سفارش داده شده) بوده و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگری می باشد.

۳- مسئولیت تشخیص اصالت و تشخیص شماره شاسی و موتور بر عهده کارشناسان راهنمایی و رانندگی مستقر در مراکز تعویض می باشد و این شرکت هیچ مسئولیت در این قبال ندارد.

۴- کارکرد واقعی خودرو از جمله مواردی است که حتی در صورت اتصال دستگاه دیاگ و نشان دادن کیلومتر مسافت پیموده شده می تواند مخفی بماند. به عبارتی امکان کم کردن کیلومتر خودرو به نحوی وجود دارد که قابل تشخیص توسط هیچ دستگاه دیاگی نمی باشد. بدین منظور باید گفت که کارشناس کار با استفاده از تجارب خود، قادر به تشخیص تخمینی کیلومتر بوده و امکان تشخیص دقیق کیلومتر مسافت پیموده شده وجود نخواهد داشت.

5.در صورتی که در خواست کارشناسی خودرو بعد از ساعت 17:00 تا ساعت 21:00  انجام شود مبلغ 20% به مبلغ کل اضافه میگردد . در روزهای بارانی و برنی د خواست کارشناسی خودرو با 30%بیشتر از مبلغ کل قابل اجزرا خواهد بود .

۶- در صورتی که به هر دلیل درخواست کارشناسی کنسل شود ولی کارشناس به سمت محل حرکت کرده باشد، نصف هزینه کارشناسی گرفته می شود، در صورتی که کارشناس به درخواست کننده رسیده باشد و درخواست کارشناسی کنسل شود به هر علت ، کل مبلغ از درخواست کننده دریافت می شود. در صورتی که کارشناس در محل حضور داشته باشد ولی به هر علت تاخیر در بازدید خودرو وجود داشته باشد، و شرایط کارشناسی مهیا نباشد ، به ازای هر ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد مبلغ و هر یک ساعت یک هزینه کامل کارشناسی مازاد بر هزینه کارشناسی از درخواست کننده دریافت می شود.

ضمانت کارشناسی خودرو :

در صورت تحقق شرایط ذیل، شرکت هزینه کارشناسی پرداخت شده توسط کاربر به کارشناس کار را به عنوان خسارت در وجه وی پرداخت می‌نماید:

۱-اعلام ادعای اشتباه در کارشناسی توسط کاربر ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از زمان صدور گزارش کارشناسی از طریق تماس با تلفن‌های پشتیبانی معرفی شده صورت گیرد.

۲- کلیه مستندات و تصاویر در خصوص ادعای اشتباه ظرف مدت فوق‌الذکر جهت بررسی از طرق اعلامی برای کارشناس کار ارسال گردد. اصل برگه و یا تصویر برگه کارشناسی شده در خصوص اشتباه ظرف مدت تعیین شده جهت بررسی و پیگیری برای شرکت کارشناس کار ارسال گردد.

در صورت تحقق تمامی شرایط ذیل، شرکت تا ۱۰ برابر هزینه دریافتی بابت کارشناسی هر خودرو و صرفاً در خصوص بدنه و رنگ خودرو (به استثنا شیشه خودرو) را در وجه کاربر پرداخت می‌نماید.

۱- انتقال سند رسمی خودرو به نام خریدار خودرو ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از زمان صدور گزارش کارشناسی

۲- این تضمین شامل اقلام مصرفی خودرو مانند لنت ترمز، روغن ترمز، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، لاستیک و امثالهم و مسائل فنی نمی‌باشد. همچنین شامل بروز عیوبی که در اثر سرویس‌های دوره‌ای مانند تعویض روغن، لنت و غیره ممکن است به وجود آید نمی‌شود. علاوه بر این شرکت نسبت به جابه‌جایی آپشن و لوازم اضافی بعد از رویت کارشناس توسط کاربر مسئولیتی ندارد. این تضمین شامل مشکلاتی که قابل رویت نیست مانند وجود مواد غیراستاندارد در روغن موتور یا گیربکس، وجود ایراد در زیر شاسی، وجود ایراد در کفی صندوق‌هایی که کف‌پوش آن‌ها پیچ یا پرچ شده است و وجود مشکل در قسمت‌هایی از خودرو که در دید کارشناس نیست، نبوده و شرکت در این باره مسئولیتی بر عهده ندارد. ضمانت کارشناسی محدود به بدنه و رنگ خودرو مذکور (به استثنا شیشه خودرو) در گزارش کارشناسی است و در صورت نامناسب بودن شرایط و یا عدم اجازه کاربر به منظور بررسی هر یک از موارد، مورد مذکور به دلیل عدم بررسی از سوی کارشناس، خارج از گارانتی قرار می‌گیرد و شرکت در قبال موارد بررسی نشده مسئولیتی بر عهده ندارد.

۳- کارشناسی شرکت به منظور تشخیص عیوب است و تعیین هزینه رفع عیوب بر عهده کارشناس نیست. کارشناس و شرکت نسبت به قیمت خودرو، موارد شکایتی، مخدوش بودن پلاک (تقلب در پلاک)، مشکلات حقوقی سند خودرو در خصوص نقل‌ و انتقال مالکیت و امثالهم مسئولیتی نداشته و کاربر، کارشناس و شرکت را از هرگونه ادعایی (اعم از حقوقی و کیفری) مبری دانسته و حق هرگونه شکایت در این خصوص را از خود سلب و اسقاط نمود.

۴- هرگونه دست‌کاری و یا تغییر در خودرو پس از کارشناسی، تضمین موضوع این سند را باطل می‌کند.

۵- سپر، سینی زیر رادیاتور، جلو پنجره، آینه، رکاب، فلاپ، قطعات فایبر گلاس و قطعات استوک تعویض جزء رنگ شدگی محسوب نمی گردد. و شرکت هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

۶- کارشناسی خودرو در هنگامی که شرایط مساعد فراهم نباشد (بارندگی، عدم تمیزی خودرو، نبود نور کافی) با احتمال خطا مواجه می باشد و شرکت  هیچگونه مسئولیتی در این قبال ندارد.